BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

^_______^

“Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.”

Tuesday, February 1, 2011

Kenapa Kau Perlu Ikut Orang ?

Manusia == Kenapa kau perlu ikut semua benda orang buat ? Kau memang takda pendirian ke dude ? Kenapa kau letak gambar sensored ? Ya. Aku masih sayang kau . And aku tak rasa kau ingat kat aku lagi . Bodoh kan aku . Aku bodoh , kau cerdik . Aku tak pandai fesyen , kau pandai ! Semua kau perfect lah kan . Mimpi ku tak beerti sendiri :) Aku bertepuk sebelah tangan . Kau deserve untuk dapat dia yang lengkap . Tapi ingat wehh ,


ALLAH MAHA ADIL !

Mana pergi maruah diri kau ? Kau dedahkan semua aib orang dekat kawan2 kau . Kau jaja cerita pasal orang merata. Kalau kau terdesak sekalipon, janganlah jaja cerita buruk pasal orang . Yes . Haters Make U Famous . Kau kejar famous tu .. Boleh buat simpanan akhirat ?
Dahlah . Ikot kau lah . Cara hidup kau memang ditakdirkan macam tu . Kita terima je lah .

0 Orang Memekak :):